Konverzióoptimalizálás a termékelhelyezés javításával: iBeacon a boltokban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Napjainkban egyre nagyobb teret hódít magának az informatika. Belopja magát minden létező területre, beleértve a mindennapi életet is. Egyre többet hallani az úgynevezett okos dolgokról. Szinte mindenki rendelkezik már okostelefonnal, és egyre több háztartásban találhatóak meg az okos tv-k. Ami régen még csak elmélet volt, az ma már nem is olyan megfoghatatlan. Gondoljunk csak az okosházakra. Ma már létező projektek. Különböző szenzorokkal felszerelt házakat építenek, amelyek segítségével automatizálhatunk olyan folyamatokat, melyek az emberek mindennapjait könnyítik meg. Ha süt a nap, akkor leengedi a redőnyt az ablaknál. Ha belépünk egy helyiségbe, akkor felkapcsolódik a lámpa. Ha elfogy az élelmiszer a hűtőből, akkor az megrendeli az utánpótlást, és még sorolhatnánk a már bevezetett vagy kísérleti stádiumban lévő okoslakás-megoldásokat. A diplomamunkámnak mindenképpen ehhez kapcsolódó témát akartam választani, hiszen ez még egy gyerekcipőben lévő ága az informatikának, de mégis nagyon érdekes és hatalmas jövő áll előtte. Több olyan eszköz is megvásárolható, amely segítségével el lehet indulni okoseszköz fejlesztés irányba. Végül a választás egy merőben friss dologra esett. Az Estimote cég által kifejlesztett sticker-re. Rengeteg lehetőséget nyújt a sticker ahhoz, hogy „okosabbá” tegyük vele lakásunkat, de piaci illetve marketing szemszögből is hasznos lehet.

Leírás
Kulcsszavak
estimote, sticker, iBeacon, okoslakás, okostelefon, android, vásárlás, termék, termék elhelyezés, tervezés
Forrás