Egy Hajdú-Bihar megyei gazdabolt versenyképességének vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatom egy vidéki gazdabolt helyzetét mutatja be. Kiemelt célom a rendelkezésre álló szakirodalom és saját tapasztalatok felhasználásával bemutatni a gazdasági környezetet, amely ma Magyarországon meghatározza egy kistelepülésen lévő gazdabolt mindennapjait. Magyarországon az Unióba lépés után meglehetősen átalakult a kiskereskedelem piaca. Megjelentek a multinacionális cégek, amelyek nagy részt szakítanak ki a piacból napjainkban is, a kisebb boltoknak pedig egyre jobban kell alkalmazkodni ezekhez a megváltozott piaci szokásokhoz. A kisboltoknak a hosszú távú fennmaradáshoz pedig teljesen más stratégiákat kell alkalmazniuk, mint a korábbi időszakokban amikor még nem volt ekkora kínálat a kereskedelmi oldalon.

Leírás
Kulcsszavak
gazdabolt, vidéki kisbolt
Forrás