Egy Hajdú-Bihar megyei gazdabolt versenyképességének vizsgálata
Absztrakt
A szakdolgozatom egy vidéki gazdabolt helyzetét mutatja be. Kiemelt célom a rendelkezésre álló szakirodalom és saját tapasztalatok felhasználásával bemutatni a gazdasági környezetet, amely ma Magyarországon meghatározza egy kistelepülésen lévő gazdabolt mindennapjait. Magyarországon az Unióba lépés után meglehetősen átalakult a kiskereskedelem piaca. Megjelentek a multinacionális cégek, amelyek nagy részt szakítanak ki a piacból napjainkban is, a kisebb boltoknak pedig egyre jobban kell alkalmazkodni ezekhez a megváltozott piaci szokásokhoz. A kisboltoknak a hosszú távú fennmaradáshoz pedig teljesen más stratégiákat kell alkalmazniuk, mint a korábbi időszakokban amikor még nem volt ekkora kínálat a kereskedelmi oldalon.
Leírás
Kulcsszavak
gazdabolt, vidéki kisbolt