Sütőipari termékek fogyasztási-vásárlási szokásainak összehasonlító vizsgálata Magyarországon és Svájcban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat bemutatja hogyan valósulnak meg marketing stratégiák egyes pékségeknél illetve modelleken keresztül ábrázolja,hogy a fogyasztóra milyen hatások,ingerek hatnak,mik befolyásolják a döntéshozatalban péktermékek vásárlásánál.A dolgozat lényege egy összehasonlító vizsgálat,melyben megnézzük miben különbözünk mi magyar fogyasztók a svájci fogyasztók attitűdjétől. Emellett kitér a dolgozat élelmiszerszabványokra,élelmiszer biztonságra is.A dolgozat a kérdőív illetve a tapasztalataim alapján megpróbálja szegmentálni a fogyasztókat.

Leírás
Kulcsszavak
sütőipar, pékség, élelmiszerbiztonság, péktermék
Forrás