Arany János általános iskola integrációs pedagógiai munkájának elemző vizsgálata és jövőkép elemzés sajátos nevelési igényű tanulók körében Karcagon

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a Karcagi Arany János Általános Iskola integrációs pedagógiai munkáját szeretném elemezni, bemutatni. Az elemző vizsgálatot az iskola dokumentumain keresztül illetve egy pedagógiai atittüd kérdőív elemzésével kívánom megjeleníteni. Továbbá ebben az elemző vizsgálatban arra keresem a választ, hogy a hátrányos helyzetű tanulók körében milyen a továbbtanulási szándék és a munkához való hozzáállás, összefüggésben van-e a családi környezet és az integrált oktatás között?

Leírás
Kulcsszavak
integráció, inklúzió, sajátos nevelési igény
Forrás