Fogyasztói magatartás az új és használtautó piacon

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban bemutattam, hogy az autópiac hogyan alakult az 1980-as évektől egészen napjainkig, milyen új és használt autó vásárlási szokások voltak a jellemzőek a fogyasztókra. Ezek után kitértem különböző marketingstratégiákra, hogy mégis mi alapján választanak fogyasztói piacot az autógyártók vagy éppen mi alapján dolgoznak ki marketingtervet egy bizonyos piac lefedésére. Kitértem a marketing mixre is, hogy ott milyen szerepek és milyen döntések befolyásolják az új autópiac alakulását. Rávilágítottam arra az embereket, hogy racionálisabb egy fiatalabb használtautót megvásárolni mint egy vadonatújat.

Leírás
Kulcsszavak
fogyasztói, tartalom, műszaki, magatartás
Forrás