A Nyíregyházi-Kenyérgyár Kft. marketingtevékenysége

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban egy sütőipari cég, a Nyíregyházi Kenyérgyár Kft. marketing tevékenységének bemutatásával, kérdéseivel és elemzésével foglalkozom. Az első fejezetben egy kis áttekintést szeretnék nyújtani a Nyírség-Hasso Kft. tulajdonában álló Nyíregyházi Kenyérgyár Kft. szervezetéről, tevékenységéről, és ezen belül is a sütőipari tevékenység ismertetésére helyezném a hangsúlyt.A következő fejezetben szeretném bemutatni a marketing történelmét és fejlődéstörténetét, valamint azt a szerepet, amelyet ma is betölt mind üzleti világban, mind a vállalatok szemléletmódjában, és azt az utat, amelyet végigjárva elérte a mai szintjét. A szakdolgozatom fő részében a Nyíregyházi-Kenyérgyár Kft. marketingkörnyezetének elemzését fogom elvégezni, elsősorban hogy milyen makrokörnyezeti hatás befolyásolja a gazdálkodását és milyen mikrokörnyezeti kapcsolatrendszerben működik a vállalat, majd rávilágítok, hogy a fogyasztók igényeinek kielégítésére milyen marketingeszközöket alkalmaznak, és ezek milyen kölcsönhatásban vannak egymással. Végezetül pedig a vállalkozás erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és a tevékenysége során felmerülő veszélyeket elemzem.

Leírás
Kulcsszavak
Nyíregyházi-Kenyérgyár Kft., marketingtevékenység
Forrás