Reklámok határ nélkül

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom fő témája a reklámetika, azon belül is, hogy a kisiskolás korú gyermekekre milyen hatással vannak a reklámok. Dolgozatomban először bemutatom a reklámot, mint fogalmat, ezt követően taglalom a reklámok történetét, hogy mióta van jelen életünkben és hogyan változott az évezredek során. Ezt követően általánosságban mutatom be a reklámot, azon belül, hogy a marketingmixben hol helyezkedik el, kitérek a reklámok fajtáira a vásárlási szokások szemszögéből, továbbá még a televízió - mint kommunikációs eszköz -, mely véleményem szerint a legnagyobb befolyással bír a gyermekekre, rövid bemutatására kerül sor. Ezt követően rátérek szakdolgozatom fő témájára, hogy a reklámok milyen hatással is vannak a gyermekek életére, fogyasztási szokásaira. Végezetül szükségszerűnek tartom bemutatni a reklámok törvényi, erkölcsi szabályozásait, hiszen ezek tartják kordában a felelőtlen reklámozást. Ismertetem a legfrissebb, 2015-ös Magyar Reklámetikai Kódexen belül a gyermekek- és fiatalkorúak védelméről szóló részt is, és néhány példával kívánom bemutatni a gyermekeket érintő reklámvétségeket.

Leírás
Kulcsszavak
reklám, reklámetika
Forrás