Reklám - a rejtett befolyásolás művészete

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat felépítésénél arra törekedtem, hogy áttekinthető kapcsolati háló rajzolódjon ki az olvasó számára a marketing, mint tudományág, a reklám, mint eszköz és a pszichológia, mint lélektani szakterület között. Munkám során több szakirodalmat is tanulmányoztam, amelyek alapján még részletesebben sikerült megismernem a marketingpszichológiát, mint különálló szakterületet. A célom az, hogy ennek az ismeretnek a birtokában, az általam felállított összefüggéseket megosszam az olvasóval, mindezt úgy, hogy a saját konzekvenciáimat is prezentálom és összefoglalom. A tanulmányban foglalkozom a médiával, mint nagyhatalommal, vizsgálom a reklám és a pszichológia kapcsolatát, kitérek szakirodalmi fogalmakra és különböző reklámtechnikai modellekre, végül analizálom a nők szerepét és megítélését a jelenkori médiában. Keresem a választ a reklámok jelentőségére, a pszichológiai hatáskeltés eredményességére, és / vagy eredménytelenségére, a nők szerepének megítélésére és a férfi dominancia jelenlétének miértjére. Reményeim szerint tanulmányom végén a kérdések megválaszolásra kerülnek és kirajzolódik majd e sokrétű és összetett tudománynak egy általam készített elemzése.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, reklám, reklámpszichológia
Forrás