A kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségei

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban a kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségeit vizsgáltam. Szerettem volna egy teljes képet adni ezeknek a vállalkozásoknak a külpiaci tevékenységéről, ezért bemutattam a nemzetköziesedés kiindulópontjait, elméleteit, motivációt és formáit. Ismertettem a nemzetközi megjelenés során fellépő akadályokat, kihívásokat, valamint foglalkoztam a verseny jelenségével is. Ezen eredményeket pedig egy magyarországi kisvállalkozás példájával szemléltettem. Így fogalmaztam meg következtetéseimet és javaslataimat a témával kapcsolatban.

Leírás
Kulcsszavak
kis- és középvállalkozások, nemzetközi piacra lépés, export
Forrás