A Premier League üzleti modelljének integrálási lehetőségei a hazai labdarúgás vonatkozásában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Diplomadolgozatomban az angol labdarúgó ligát, a Barclays Premier League-et, mint kedvenc labdarúgó bajnokságomat, kedvenc labdarúgó csapatomnak (Arsenal) a bajnokságát vizsgáltam annak tükrében, hogy hogyan lehet a Premier League üzleti modelljét integrálni a magyar labdarúgás vonatkozásában. Diplomadolgozatom szakirodalmi áttekintésében a sportmarketing területét érintő fogalmi meghatározások után áttértem a Premier League-re, és egy rövid áttekintés után végrehajtottam az üzleti működének bemutatását, szemléltettem a gazdasági erőfölényét az üzleti bevételeinek feltérképezésével, illetve a labdarúgás hivatalos piacainak vizsgálatánál is kitértem a PL piacának jellemzőire, majd egy konkrét labdarúgó csapatnak, az Arsenalnak az üzleti modelljét mutattam be.

Leírás
Kulcsszavak
sportmarketing, labdarúgás, üzleti modell
Forrás