A Formula-1-es Magyar Nagydíj mint országimázs-építő esemény

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a Magyar Nagydíj és az országimázs-építő jelleg összekapcsolódását fogom megvizsgálni, és több kérdésre is megpróbálom megtalálni a választ. Megvizsgálom, hogy mi is az-az országimázs, milyen aspektusai vannak, és a Magyar Nagydíj hogyan segíti elő annak épülését. Írok a turizmus magyarországi helyzetéről és törekvéseiről. Bemutatom, hogy milyen gazdasági előnyökkel jár a Formula-1 évről-évre való megrendezése hazánknak és eloszlatok egy tévhitet, mely szerint nem éri meg az országnak a magyar Grand Prix. Választ próbálok keresni az okokra, hogy a szocialista időszakban miért jött Magyarországra a Formula-1. Megpróbálom megválaszolni, hogy hogyan érik el azt, hogy több mint harminc éve töretlen Bernie Ecclestone bizalma a Magyar Nagydíjban, holott a Formula-1 manapság a keleti, ázsiai piacok felé nyit főként. Bemutatom, hogy miben ragadható meg a magyar jelleg, a hungaroringi nagydíjban. Megvizsgálom a különböző marketing stratégiákat és eszközöket, amikkel az országimázs építését és a turizmus ösztönzését segítik elő. Azt is feltárom, hogy hogyan zajlik a Magyar Nagydíj népszerűsítése, ezáltal pedig az országimázs-építés, illetve a mogyoródi futam szervezői milyen erőfeszítéseket tesznek az MT Zrt.-vel karöltve annak érdekében, hogy hazánk a nagydíj által népszerű legyen külföldön is, és pozitív kép alakuljon ki róla.

Leírás
Kulcsszavak
Formula-1, Magyar Nagydíj, országimázs, országimázs-építés
Forrás