NBA franchise-ok és dinasztiák kialakulása public relations szempontjából

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Záródolgozatom témájául igyekeztem olyan anyagot kijelölni, melyben jártas vagyok és érdekel. Így esett a választásom az NBA-ben (National Basketball Association) lévő csapatokra, vagy, ahogy a tengerentúlon nevezik azokat: franchise-okra. Célkitűzésem, hogy rávilágítsak, hogyan viszonyulnak egymáshoz a sportszakmai teljesítményüket figyelembe véve a klub vagy csapatépítési filozófiák, illetve a márkaképződés és médiaképesség lehetőségeit elemzem. Kísérletet teszek arra, hogy összehasonlítsam, melyek azok a megoldások, vagy momentumok, amik meghatározzák a franchise sikerességét a pályán kívül, és azon belül is. Igyekszem a sportszakmai sikereket összeegyeztetni a márkával, és annak az ideológiának a felépülésével, amit sugároz a csapat a rajongók felé.

Leírás
Kulcsszavak
nba, kosárlabda, marketing, kobe bryant
Forrás