A Chanel márkakommunikációja
Absztrakt
Dolgozatomban a Chanel márkaépítését –és kortárs kommunikációját kvalitatív módszerekkel vizsgálom. Alapítása óta sikerült megtartania vezető szerepét a globális divatipar haute couture és ready to wear piacán. Több mint száz éves múltra vezethető vissza a brand története ironikus módon mégsem vált divatjamúlttá, hiszen mindig időben érzékelte az aktuális változásokat, képes volt idomulni a legtöbb társadalmi, gazdasági - és politikai körülményhez, a XX. és XXI. század korstílusát saját arculatára formálni. Olyan jelenségeket vizsgálok, -amelyek hozzájárultak egy máig sikeres márka-arculat kialakításához, annak fejlődéstörténetéhez- és változásokat, amelyek szükségesek voltak XXI. századi Chanel továbbéléséhez. Mivel pontosan és hitelesen szerettem volna bemutatni a Chanel-örökséget, ezért munkám során egészen a kezdetekig kellett visszanyúlnom. A tartalom felépítését úgy állítottam össze, hogy az olvasónak lehetősége nyíljon először nagy vonalakban, majd részletekbe menően megismerni a márka alakulásának meghatározó momentumait.