Kis- és közepes vállalkozások online marketing stratégiája egy konkrét példán bemutatva

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Diplomadolgozatom témaválasztásánál fő szempontnak tartottam, hogy a 21. század legfőbb gazdasági élénkítőjével, az internettel foglalkozzak behatóbban. Vállalkozó családban nőttem fel, szüleim több, mint 25 éve sikeres kereskedés tulajdonosai, ezt annak is köszönhetik, hogy haladnak a korral. Úgy gondolom az online marketinggel törődni, abba befektetni egy kisvállalat számára jövedelmező. Mindezt nemzetközi piacon megvalósítani kihívás, dolgozatomban egy konkrét kisvállalkozás nemzetközi online marketing stratégiáját mutatom be.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, nemzetközi piac, online marketing, interkulturális, kkv
Forrás