Alkalmazott online és offline marketingeszközök elemzése egy hazai könyvkiadó esetében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom középpontjában egy hazai gyermekkönyv kiadó cég áll, amely online és offline marketingeszközeit mutattam be. Célom volt továbbá, hogy feltérképezzem a területet érintő változásokat és az aktuális trendeket. Összesen három hipotézist vetettem fel, melyet különböző eszközök segítségével vizsgáltam. Az elvégzett primer kutatás során megvizsgáltam az alkalmazott marketingeszközök arányát és hatékonyságát, a termékekkel kapcsolatos általános elvárásokat, és az internetes vásárlási hajlandóságot. Mindezt három oldalról közelítettem meg: kérdőíves formában fogyasztói és értékesítői részről, mélyinterjú segítségével pedig vállalati oldalról. Célkitűzésem volt továbbá, hogy fényt derítsek arra, milyen újítás szükséges, mely új eszközök alkalmazása lenne eredményes a cég szempontjából. A dolgozatom elején felvetett hipotéziseket végül a kutatási eredmények alapján elfogadtam.

Leírás
Kulcsszavak
offline marketing, online marketing
Forrás