Márkahűség a mobiltelefonok piacán

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban a mobiltelefonok piacán fellelhető márkahűség mértékét vizsgálom. Kutatásom célja, hogy fényt derítsek a mobiltelefon-használók körében azokra a válaszokra és tényezőkre, melyek nagyban hozzájárulnak döntéseik meghozatalához: miért az Apple a Samsung helyett, milyen tulajdonságok számítanak egy készülékben, vagy kinek a véleménye a döntő, ha tanácsot kérnek vásárlásaik előtt. Célom, hogy felderítsem azt, hogy mi, illetve melyek azok a szempontok, amik mozgatórugónak, motivációnak számítanak egy vásárlás alkalmával és mi alakítja ki az elkötelezettséget, vagy a márka elhagyását. A témaválasztásomnak két oka van: hazánkban és világszerte egyaránt, fénykorát éli az okostelefon-használat, a másik, hogy a mobiltelefon piac rendkívül innovatív. Ezeknek köszönhetően állandó impulzusok érik a felhasználók körét, így késztetve őket az újításra, hiszen kevés olyan technológiai eszköz van jelenleg a piacon, amely ekkora figyelmet kapna, mint a mobiltelefon-készülékek piaca. Szakdolgozatom kulcskérdése az, hogy a telefonmárkák széles választékkal rendelkező piacán melyek lehetnek azok az alapvető tényezők, melyek hozzájárulnak a mobiltelefonokhoz kapcsolódó márkahűség kialakulásához.

Leírás
Kulcsszavak
mobiltelefon, márkahűség
Forrás