A Debreceni Állatkert marketingstratégiája
Absztrakt
Szakdolgozatom célja bemutatni a Debreceni Állatkert, mint szabadidős szolgáltatást nyújtó intézmény marketingstratégiáját. Kutatásaim irányvonalát dolgozatom elején felállított hipotéziseim adják. Az első fejezetben bemutatom a vizsgálataim során felmerülő módszerek, elemzések elméleti hátterét, illetve meghatározom a kapcsolódó fogalmakat, definíciókat. Primer forrásaim alapját az általam végzett kérdőíves megkérdezés és szakmai interjú eredményei jelentik. Ezek kiértékelését követően egy probléma– és célfa segítségével ábrázolom a megfogalmazódott hiányosságokat és lehetőségeket, illetve azok következményeit. Végül megfogalmazom saját javaslataimat az állatkert marketingstratégiájának javítására, fejlesztésére vonatkozóan. Dolgozatom zárásaként célom megállapítani az általam felállított hipotézisek beigazolódását.