A fogyasztó részvétele a reklámozásban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Hogyan viszonyul az átlagember a reklámhoz. Manapság egyre nő a reklámkerülés, mégis néhány reklám áttör ezen és óriási megtekintésre tesz szert. Ami még fontosabb a rengeteg megtekintésre az internetes illetve személyes megosztások útján tesz szert, melyet maga a fogyasztó végez. Dolgozatom a szájreklám, illetve vírusreklámok működését és hátterét vizsgálja, valamint a fogyasztó mekkora mértékben döntheti el egy reklám és márka ismertségét, megítélését és sikerét. Dolgozatom megmutatja, hogy a fogyasztó nem csak passzív elszenvedője a reklámoknak, az internet segítségével maga is alakíthatja a reklámozók tevékenységét, a reklámozás demokratizálódását is felvetve kibocsátó és befogadó között.

Leírás
Kulcsszavak
reklám, marketing, fogyasztó, pszichológia
Forrás