A szülői és az intézményi nevelés összhangja a hajdúnánási Gyermekkert Tagintézményben
Absztrakt
A vizsgálatom célja volt: Feltárjam a szülők igényeit, elvárásait, hogy az együttműködésünk formáit tartalommal töltsem meg. Különösen azért, mert intézményemben egyre nő a veszélyeztetett és hátrányos helyzetű gyerekeknek az aránya. Illetve nő versenytársaink száma. Célom, hogy a szülők gyermekről alkotott képét megismerjem. Ma megnövekedett a szülők és az óvoda együttműködésének jelentősége. Ez a helyzet megkívánja, hogy a szülő óvodapedagógus gyermekismerete összhangban legyen, mert csak így vagyunk képesek közösen megtalálni a gyermekeink számára a legkedvezőbb megoldást.
Leírás
Kulcsszavak
szülő és óvodapedagógus gyermekismeretének összhangja, óvoda-család kapcsolat, hátrányos helyzet