Alternatívák a pedagógusok lelki egészségének megőrzéséhez

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a mentálhigiénéhez és a stresszhez kapcsolódó fogalmak körüljárása után meg szeretném vizsgálni a Fehérgyarmati Kistérségben dolgozó pedagógusok mentális állapotát. Célom, hogy feltárjam azokat a tényezőket melyek szerepet játszanak kollégáim testi-lelki egészségének formálásában. Kíváncsi vagyok arra, hogy milyen a kapcsolatuk a munkahelyi vezetőikkel, megkapják-e a számukra kívánatos támogatást? Azt szeretném, hogy a kutatásom egyfajta „tükröt tartana” térségünk nevelési intézményvezetőinek, (beleértve magamat is) és iránymutatást adna, annak érdekében, hogy intézményeink mentálisan egészséges munkahelyekké válhassanak! Ahol az egyén megtalálhatja boldogulásának esélyét, megvalósíthatja céljait, álmait, képes lesz megküzdeni a mindennapi stressz helyzetekkel, és jó teljesítményt tud nyújtani munkájában! Ennek érdekében, jövőbeni tervekre, feladatokra, lehetőségek kívánom felhívni a figyelmet.

Leírás
Kulcsszavak
Pedagógusok mentális egészsége, Fehérgyarmati Kistérség, stressz, munkahelyi vezetés
Forrás