Fogyasztói kockázatvállalás kezelése tartalommarketinggel

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban legátfogóbban a marketing célú tartalomgyártásról írok. Olyan tartalmakat vizsgálok, melyekben megtalálható a fogyasztói kockázatvállalás enyhítésére szolgáló törekvés. A szakdolgozat első részében tartalommarketinget mint jelenséget elemeztem, és annak környezetét vizsgáltam. Mivel a tartalommarketing egy nagyon összetett jelenség, amelyben fontos szerepe van a technológiai környezet ismeretének, a fenntarthatóság, a designnak és természetesen magának a tartalomnak is, ezért dolgozatomban csak branding célú tartalmakra fókuszáltam. Azért, mert úgy gondolom, hogy branding célú tartalomgyártás fontos részét képezi minden márkaépítésnek, hiszen ezekkel a tartalmakkal bizalmat és hitelességet alakíthatunk ki. Dolgozatom fő kérdése az, hogyan lehet üzeneteket és értékeket felajánlani (tartós figyelemben részesíteni), hogy az ne tolakodásnak tűnjön, hogyan lehet a tartalommarketinges gondolkozásmódot applikálni a tartalomgyártásba? Hogy ezt a kérdést megválaszoljam, olyan jó gyakorlatokat gyűjtöttem, amelyeket tudatosan, azaz technológiai, design és tartalmi ismeretek alapján állítottak elő abból a célból, hogy a fogyasztókban felmerülő kockázatokat enyhítse.

Leírás
Kulcsszavak
Fogyasztói kockázatvállalás
Forrás