Online fogyasztói magatartás, és az Y generáció online vásárlási szokásai

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban az online marketing hatását vizsgálom az Y generációra vonatkoztatva, valamint a generáció online vásárlási szokásait tanulmányozom. Választásom több okból kifolyólag esett erre a témára. Dolgozatomban megvizsgálom az Y generáció online vásárlási szokásait a megfelelő szakirodalom áttekintésével, valamint kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerekkel egyaránt. A téma kapcsán felmerülő alapfogalmakat (marketing és online marketing), részletesen ismertetem. Szakdolgozatom fő kérdésköre az online vásárlási szokások, a fogyasztói magatartás. Szekunder kutatásom során különböző folyóiratok, hazai és külföldi cikkek, valamint szakirodalmi könyvek segítenek a szakdolgozatom elkészítésében. Primer kutatásom alapja egy kérdőív lesz, melynek eredményeit grafikonok segítségével fogom szemléltetni. Primer kutatásom második részében saját statisztikai elemzést fogok végezni hipotézisvizsgálatok segítségével.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, online vásárlás, generációk
Forrás