A Szicsek Pálinkafőzde Kft. marketingtevékenysége

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A legfőbb célkitűzésem az volt. hogy megvizsgáljam a Szicsek Pálinkafőzde Kft. ismertségét, valamint szemléltessem az adott céget. Kutatómunkám során a marketingkutatás két alapvető módszerét a szekunder és primer módszereket használtam fel. Szekunder eszközök segítségével (könyvek, folyóiratok és internet) a szakirodalmi részben kifejtettem a pálinka és a pálinkafőzés történetét. Említést tettem a pálinkafogyasztási szokásokról és a pálinka-előállító vállalkozásokról. Bemutattam a pálinka fajtákat és a magyar eredetvédett pálinkákat. Ezt követően kitértem a marketingre általában, rávilágítottam a 4P-re és megemlítettem a márka fontosságát is.

Leírás
Kulcsszavak
pálinkafőzde, pálinka, marketing, márka, Szicsek
Forrás