A Gyöngyössy Cukrászda marketing tevékenysége és logisztikája

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom egyik fő témája a nyíregyházi székhelyű Gyöngyössy Cukrászda marketing stratégiájának, valamint logisztikai tevékenységének bemutatása. A vállalkozás általános bemutatásán túl kitérek a napi tevékenységek vázolására, valamint a mikro- és makro környezet elemzésére és SWOT analízis készítésére is. A jelenlegi működés bemutatásán keresztül szeretném felvázolni a jövőt is, mely a következő öt évben elérendő célokat tartalmazza majd mind a logisztika, mind pedig a marketing területén. Azon túl, hogy évek óta a cégnél dolgozom és látom folyamatos fejlődését, azért is tartom fontosnak a fentebb említett témákat, mert tapasztalataim alapján kevés szó esik ezekről kisvállalkozások esetében. Emellett pedig szakmai és tanulmányi szempontból is érdekesnek és lényegesnek tartom mindezek áttekintését, hiszen az elmúlt két évben párhuzamosan tapasztalhattam meg e kérdések elméleti elsajátítását és annak gyakorlatba való átültetését.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, logisztika, cukrászda, SWOT analízis, online marketing, social media, PR, brandépítés
Forrás