Piackutatás a DEENK látogatói körében az e-book olvasókkal kapcsolatban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Záródolgozatom egy piackutatási feladat leírása. A felmérést a Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtárának a látogatói körében végeztem. A kutatás segített választ kapni az e-book olvasókkal kapcsolatos szokásokról és az eszköz ismeretéről. A kapott információk iránytűként szolgálhatnak annak a kérdésnek az eldöntésében, hogy DEENK a jövőben milyen módon és mely részegységeiben vezesse be az e-book olvasó-kölcsönzési szolgáltatást. Alkalmasak arra is, hogy a témával kapcsolatban marketingterv szülessen. Igényfelmérésként is szolgálhat egy esetleges ismertető előadás megrendezésével kapcsolatban.

Leírás
Kulcsszavak
piackutatás, e-book olvasó, DEENK
Forrás