Vállalatok és fogyasztók közötti kereskedelem a webáruházban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom fő témája az elektronikus kereskedelem vállalatok és fogyasztók közötti szegmense, mely azonos a gyakorlati helyem fő tevékenységével. Célom az olvasót végig kísérni az e-kereskedelemmel kapcsolatos tematikán, majd bemutatni azt a céget, ahol végeztem a gyakorlatomat. A mai modern világban, a technológia fejlődésnek köszönhetően nemcsak külföldön, hazánkban is virágzik az online kereskedelem. Egyre több internetes áruházzal rendelkezünk, így a fogyasztók elegendő bolt- és termékkínálattal rendelkeznek. A vásárlói döntés emiatt egyre nehezedik, így a cégek mindenféle marketing eszközöket alkalmaznak. Minél több webáruház jön létre, annál nagyobb a verseny. A webáruházak elérik, hogy a fogyasztók között is küzdelem alakuljon ki. Fejlődés mutatkozik a fizetési és szállítási módok tekintetében is. Valósággá válhat az a jövőkép, melyben a kiszolgálás eladók nélkül történik, a termékeket pilóta nélküli repülőgépekkel szállítják ki és nem lesz szükség semmilyen terminálra vagy bankkártyára, ha fizetni szeretnénk a megvásárolt termékekért.

Leírás
Kulcsszavak
elektronikus kereskedelem, webáruház
Forrás