A tejszűrőpapír értékesítés hatékonyságának növelése a debreceni Bimf Kft.-nél

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Gyakorlati időm alatt rengeteg hasznos dolgot tanultam és úgy vélem, hogy ezek a tapasztalatok nagy mértékben hozzá fognak járulni a későbbi munkáihoz. Minden olyan információt és támogatást megkaptam a cégtől, ami segített megírni ezt a szakdolgozatot. Szerencsésnek mondom magam, mivel ez idő alatt, minden a szemem előtt zajlott, ezáltal betekintést nyertem minden egyes folyamatba. Amire a legbüszkébb vagyok, hogy nekem is sikerült hozzájárulnom a vállalati folyamatok javulásához, és minden építő jellegű ötletemet örömmel vettek. Dolgozatommal remélem sikerült rávilágítani a Bimf Kft. értékesítési folyamataiban lévő még kihasználatlan lehetőségekre, és a kívülálló szemével elemezni a cég működését. Úgy gondolom indokoltnak tűnik a marketing költségek számottevő emelése a korábbi évek hiányos marketingtevékenysége révén, mivel számukra a kommunikáció a fennmaradás alapfeltétele. A hatékonyság növelése érdekében a belső elemzések végrehajtásán túl piackutató cég bevonására lehet szükség a külső tényezők hatásainak elemzéséhez. Véleményem szerint a szakdolgozatomban kifejtett módszerek segítségével a vállalat képes lenne elérni a kitűzött célokat, és bevételüket nagyban növelhetnék új vásárlók szerzésével. Ez alapot teremtene a fejlesztési célkitűzéseik megvalósításához, mely hozzásegítené a vállalkozást a hosszú távú céljaik realizálásához. Tény, hogy a vállalkozásnak szükséges bevezetnie a korábbi javaslatokat ahhoz, hogy versenyképes tudjon maradni a piacon és folyamatos fejlődést tudjon produkálni. A minőségirányítási szabvány bevezetése azért nagyon fontos, mert a minőség a folyamat minden pontján alapfeltétel mely a cég jó működését és fejlődését garantálja. Értékesítéskor tényleg nagy hangsúly van az értékesítők személyén, nekik a felkészültségén. Ezen kívül rengeteg befolyásoló tényező van, amelyek hatással vannak az értékesítésre. Ezek összhangja szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikeres legyen. A módokat tekintve illetve csatornákat nézve, a csatornák néha „összeolvadnak” és nehéz különbséget tenni. Munkám során azt is figyelemmel követtem, hogy az egyes fogyasztói döntésekre hogyan és milyen mértékben hatnak az őket vásárlás közben érő impulzusok, például a popup.

Leírás
Kulcsszavak
értékesítés, hatékonyság, tejszűrőpapír
Forrás