Az Y és Z generációk, mint célcsoportok médiahasználati szokásai és megközelítése a marketingkommunikációban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Egyre szélesebb körökben elterjedő trendek közé tartozik a digitalizáció, fénykorukat élik a közösségi média felületek és az élet számos területe kerül át virtuális térbe. Ilyen környezetben a vállalatoknak kiemelt szerepet kell fordítani azokra a szegmensekre, korosztályokra, melyeket a legkönnyebben lehet elérni online. Ezeket a fiatalokat Y és Z generációsoknak nevezhetjük, akik mindennapi életének a része az internet, a közösségi média, az okostelefonok. Minden marketing szakember számára fontos információt hordozhat tehát az, hogy melyik korosztályt milyen médiahasználati szokások jellemzik, vagyis mely platformokon vannak jelen a legtöbbet. Dolgozatomban ezt a kérdést vizsgálom.

Leírás
Kulcsszavak
generáció, marketing, média
Forrás