Saját fejlesztésű üzleti applikáció hallgatói viselkedésének értékelése és a játékosítás lehetősége a gazdasági képzésekben
Absztrakt
Dolgozatom elkészítésével egy saját fejlesztésű üzleti applikáció hallgatói viselkedésének értékelését és a játékosítás lehetőségét vizsgáltam a gazdasági képzésekben. Röviden kitérek a gamifikáció lehetőségeire és más hasonló szimulációs alkalmazások bemutatására egyaránt. A munkámmal rávilágítok a Koronakirály adatbázisa és a tesztelők körében elkészült kérdőív segítségével a lehetséges továbbfejlesztési lehetőségekre, a Gazdaságtudományi Karon történő bevezetés lehetséges módjaira. Dolgozatom következtetései között egy új gazdaságtudományi szimulációs szoftver modelljét határoltam le, amely egyúttal későbbi kutatási területemet is meghatározza.
Leírás
Kulcsszavak
gamification, jétékosítás, üzleti szimulációs alkalmazás