A Jász-Tész Kft. marketing tevékenységének vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat elkészítése során az elsődleges célom a cég marketing tevékenységének feltérképezése és a vásárlók véleményének megismerése volt a vállalkozásról és a termékeikről. A dolgozatomat a zöldség- és gyümölcsfeldolgozás és a hűtőipar jelenlegi helyzetének megismertetésével kezdtem. Ezt követően a kis- és közepes méretű vállalkozások helyzetét mutattam be a hazai gazdaságban, mert az általam választott cég ebbe a kategóriába tartozik. Majd a cég marketingkörnyezetét elemeztem a STEEP-analízis, a SWOT-analízis és a Porter-féle öttényezős modell segítségével. Kitértem még a marketingmix és a marketingkommunikációs mix elemeinek részletes bemutatására is. Végül pedig ismertettem a primer kutatás eredményeit a fagyasztott zöldség- és gyümölcs vásárlási, fogyasztási szokásokra vonatkozóan általánosságban és külön kitérve a cégre és a termékeikre. A javaslatok összefoglalásaképpen pedig a vezetőség számára készítettem egy SWOT-analízist, amely bemutatja, hogy miben fejlődhetne, mivel lehetne még sikeresebb a vállalkozás.

Leírás
Kulcsszavak
gyorsfagyasztott, zöldség, gyümölcs, marketing tevékenység
Forrás