A Z generáció fogyasztási szokásait meghatározó online marketing eszközök vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A diplomadolgozatom főtémájának a Z generáció és az online marketing viszonyát választottam. Érdekelt, hogy milyen hatással vannak a jelen fiataljaira a feléjük irányuló online marketing kampányok és hogyan változott meg a fogyasztói kultúrájuk az elődjeikhez képest, mennyire befolyásolhatóak és melyik az a csatorna ahol a legkönnyebben elérhető ez a generáció.Dolgozatomban feltártam az online marketing fogalmát és eszközeit, melyekkel a leginkább elérhető a Z – generációs társadalom és megismertem a korosztály jellem vonásait, gondolkodási módját és fogyasztását meghatározó tényezőket. Megvizsgáltam, hogy melyek azok az online marketing eszközök, amelyek a leghatékonyabban elérik a Z generációt és ezek milyen hatással vannak a generáció fogyasztási szokásaira.

Leírás
Kulcsszavak
online marketing, Z generáció, fogyasztási szokások
Forrás