A pet palackok újrahasznosításának folyamata és működtetése egy új vállalat stratégiáján keresztül

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom legfőbb célja egy vállalat új, hulladékgazdálkodási stratégiai irányának bemutatása volt. Az Agro Marketing ’95 Kft. alapvetően teljesen más vonalat képviselt, azonban a téma iránti nyitottsága, a vezetőség környezettudatossága motiválta abban, hogy új stratégiáját kialakítsa. A kutatási célom az volt, hogy szemléltessem a vállalat terveit, a projekt fő célkitűzéseit, misszióját és vízióját, illetve bizonyítani azt, hogy a hazai piacon amellett, hogy szükség van ezen típusú vállalatra, az Agro Marketing ’95 Kft. versenyképessége és tőkeerőssége által hosszú távú stratégiai irányvonalat is ki tud alakítani ezen az új területen.

Leírás
Kulcsszavak
újrahasznosítás, PET palack, hulladékgazdálkodás
Forrás