KLinikai demonstrációs termi gyakorlatok helye a középfokú ápolóképzésben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A demonstrációs termi oktatás az egészségügyi szakképzésben korábban az iskolában zajlott, ez azonban a 2012-es, majd a 2016-os OKJ módosítás bevezetésével megváltozott, és egyre inkább a gyakorlóterület hatáskörébe került át. Dolgozatomban a szakképzési kerettantervek vizsgálatával, a Z generáció oktatási jellemzőinek bemutatásával, valamint a demonstrációs termi gyakorlatokon részt vevő hallgatók véleményének megismerésén keresztül mutatom be, hogy a klinikai körülmények között megszervezett demonstrációs gyakorlatok hasznosak és szükségesek a középfokú ápolóképzésben.

Leírás
Kulcsszavak
gyakorlati oktatás, demonstrációs terem, Z generáció
Forrás