Japán és kelet-európai televíziós reklámok összehasonlítása

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A japán reklámok mára már valóságos mémmé váltak az internethasználók köreiben és az ezeket összegyűjtő videók nagy megtekintésszámmal rendelkeznek. Ezzel ellentétben Magyarországon például legtöbben zavarónak és idegesítőnek tartják a reklámokat. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy miért különböznek ilyen mértékben a Japánban készült valamint az itthoni és más kelet-európai országok reklámjai. Fókuszcsoportos beszélgetések segítségével kommunikáció szakos és más területeken tanuló hallgatók meggyőződését kértem ki. Különböző témájú reklámokat mutattam nekik és kérdések segítségével szűrtem le általános véleményeket.

Leírás
Kulcsszavak
japán, kelet-európa, reklám, fókuszcsoport
Forrás