A FitBalance mint esernyőmárka kialakulása

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A záródolgozatom a FitBalance nevű magyarországi rendezvényről szól. Több eseményt is érint, de én legfőképpen az őszi és a tavaszi expójára helyeztem a hangsúlyt. A Bara Csaba főszervező során készített interjúra alapoztam, és ez az interjú segített mélyebben belelátni a rendezvény dolgaiba. Néhány téren hiányos a rendezvény, nem minden olyan fényes, ahogyan kívülről látszik. Ezeket a hiányosságokat is beleírtam, illetve próbáltam javaslatokat adni ezekre a problémákra. Hosszasan kielemeztem a weboldalát, a Facebook-oldalát és az Instagramját is, illetve kétszer részt vettem az eseményen.

Leírás
Kulcsszavak
fitbalance, esernyőmárka, brand, rendezvény, esemény, expó
Forrás