A vállalatok CSR tevékenységének hatása a fogyasztói döntésekre

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom primer kutatásában azt kutatom, hogy a vállalati felelősségvállalás hatással van-e a fogyasztók vásárlási döntésében. Felderítem, hogy ismerik-e a kitöltők a CSR kifejezést, fontosnak találják-e a társadalmi felelősségvállalást. Továbbá azt kutatom, hogy a megkérdezettek hajlandóak-e támogatni a társadalmilag felelős vállalatokat illetve mennyivel hajlandóak többet fizetni egy társadalmlag felelős cég által gyártott termékért. A szekunder kutatás során áttekintést nyújtok a CSR történetéről, illetve fogalmi megközelítéséről. Valamint kitérek a vállalatok CSR-hoz való viszonyulására, illetve korábbi hazai kutatásokra, amelyek a fogyasztók attitűdjét vizsgálták a CSR-al szemben.

Leírás
Kulcsszavak
CSR, Vállalati felelősségvállalás
Forrás