Az osztálylégkör, a kreatív klíma és az iskolán belüli kapcsolatok szerepe az iskolai zaklatásban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Kutatásom középpontjában az iskolai zaklatás áll, amely negatív hatást gyakorol a diákok testi és lelki egészségére. Műhelymunkámban a hagyományos iskolai zaklatás általános jellemzőire, valamint a jelenségre hatást gyakorló környezeti tényezőkre fektetem a hangsúlyt. Dolgozatom elméleti részében bemutatom az iskolai zaklatás definícióját, típusait, szereplőit, következményeit és a jelenséggel kapcsolatos kutatásokat, ezt követően pedig ismertetem a kreatív klíma és az osztálylégkör témáját. A zaklatás általános jellemzőinek vizsgálata mellett felmérem az osztálylégkör és a kreatív klíma iskolai zaklatással való kapcsolatát. Mindemellett megvizsgálom, milyen összefüggés áll fenn a zaklatás és az iskolán belüli kapcsolatok, azaz a diákok közötti viszony, valamint a tanár-diák kapcsolat között.

Leírás
Kulcsszavak
iskolai zaklatás, bullying, osztálylégkör, kreatív klíma, tanár-diák kapcsolat
Forrás