A Hajdú Rekord-Íz Kft. működésének bemutatása

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a gyakorlati helyen szerzett tapasztalatokat kötöttem össze a marketinggel. Gyakorlatom során számos feladatot ismerhettem meg, többek közt a számla kiállítását, a leltározást, az áru csomagolását és annak címkézését, a rendelések feldolgozását is kezelhettem és szerencsém volt a CMR-formanyomtatvány kitöltését is alaposan megismerni. A legfontosabb a sikeres vállalkozás eléréséhez a marketing, a promóció, ennek számos formáját ismerjük, de jelen esetben, mivel a cég élelmiszeriparban utazik így az egyik kulcsa ennek a kóstoltatás. A cég szeretné megtartani a leendő vevőket és ezekkel a reklámozásokkal pedig a potenciális vevőket megnyerni.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, vállalkozás
Forrás