Az online marketing bemutatása

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Záródolgozatom megírásával szerettem volna bemutatni az online marketing eszközeit, illetve fejlődéstörténetét. Azért kezdtem a marketing kialakulásával, mert ez is nagyon fontos, hiszen az alapok ugyanazok, mint a manapság használt online marketing világában. A lényeg, hogy az embereket vásárlásra ösztönözzék, vegyék meg a terméket, vagy igényeljék a szolgáltatásokat. Az internet bemutatása azért volt lényeges, mert a mai világnak szinte ez az alappillére, megkönnyítette a kommunikációt. Ez a csatorna nélkül nem is létezne az online marketing, hiszen az egész alapja az internet. Ennek segítségével tudnak a vállalatok nyitvatartási időn kívül is bevételhez jutni, hiszen a webáruház éjjel nappal szolgálatára áll a vásárolni kívánó személyeknek. Magyarország területén is rengetegen használják a webáruházak nyújtotta lehetőségeket. Ezt követően az online marketing eszközöket szerettem volna bemutatni. Nagyon lényeges része a záródolgozatomnak, hiszen ezen eszközök felhasználásával tudnak a cégek igazán sikeres marketing stratégiákat megtervezni. Ezeket az eszközöket kell jól használni ahhoz, hogy a piacon való részvételük jövedelmező legyen a számukra. Szerintem a leginkább eredményes csatorna a közösségi média csatornája, hiszen ezt szinte minden ember napi szinten használja, egyre inkább internet beállítottságú világban élünk. Kutatásaim során ez be is bizonyosodott számomra. A Media Markt volt a fő cég amely után részletesen utána néztem, de több cégről is gyűjtöttem információt. A legtöbb cég ezt a csatornát használja, hiszen itt a legegyszerűbb a tájékoztatás és a kétirányú kommunikáció. Az én véleményem szerint ez a legjobb online marketing eszköz. A legújabb marketing eszközök bemutatásánál azért szorítkoztam egyre, mert szerintem a TNT ezek az eszközök közül a leginkább célra vezető, sikerorientált módja az online marketing felhasználásának. A Media Markt Nyíregyháza Kft.nél töltött gyakorlatom alatt nagy betekintést kaptam a cég marketing részleteibe, beleértve az online felület használatát is. Nagyon érdekes világ ez számomra, hiszen sosem álltak távol tőlem az elektronikai eszközök, sem a kereskedelem, mint ahogyan a marketing sem. Tanulmányaim során gazdag tudást szereztem meg elméleti síkon, melyeket most a való életben is láthattam és tapasztalhattam azok hasznosításának előnyeit. Kutatásaim során sok új ismeretre tettem szert, mely újdonságokat minden bizonnyal az egyetemi éveim után is fogok tudni hasznosítani.

Leírás
Kulcsszavak
kereskedelem
Forrás