A kereskedelmi márkás termékek vizsgálata, különös tekintettel a tejtermékekre

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban a kereskedelmi márkás termékekkel kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálom. Legfőbb célkitűzésem a hazai fogyasztók saját márkás termékfogyasztásának a megismerése, valamint a vásárlás döntési folyamatának elemzése. Ezekhez a célkitűzésekhez kapcsolódóan, a feladataim közé tartozik a saját márkás termékek piaci helyzetének a vizsgálata, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos szokásainak feltérképezése. A kutatásomat magyar fogyasztók körében végeztem, így a megállapításaim és a következtetéseim is rájuk vonatkoznak.

Leírás
Kulcsszavak
fogyasztói magatartás, kiskereskedelem, kereskedelmi márka, márka
Forrás