A vállalatok társadalmi felelőssége és a UPC Magyarország Kft. CSR tevékenysége

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témájaként elsősorban azért választottam ezt a témát, mert úgy gondolom, hogy a vállalati társadalmi felelősségvállalás egyrészt nagyon aktuális kérdés a multik térnyerése miatt, másrészt ez egy olyan „rész” a vállalkozás életében, mely egyaránt fontos és számos előnyt nyújthat a vállalat külső és belső érintettjei számára. Ebből kifolyólag szekunder kutatásommal megvizsgálom és elemzem a CSR fogalmi megközelítéseit, felkutatom a CSR-ral kapcsolatos érveket és ellenérveket, valamint tanulmányozom magyarországi helyzetét is. A dolgozatom egyik központi témája a UPC Magyarország Kft. CSR tevékenysége. A UPC Magyarország a 12 európai országban, valamint Dél-Amerikában is jelen lévő Liberty Global, Inc. százszázalékos tulajdonú leányvállalata, mely szolgáltatásait számos országba juttatja el a világon. Azért választottam ezt a vállalatot, mert több ország, többek között Magyarország egyik vezető telekommunikációs szolgáltatója, és arra a kérdésre szeretném megtalálni a választ szekunder kutatásom segítségével, hogy ez a vállalat mit tesz a társadalomért, a környezetvédelemért, az alkalmazottjaiért, és egyéb társadalmi, fenntarthatósági célokért. Primer kutatásommal azt szeretném megtudni, hogy az általam megkérdezett tagjai a társadalomnak mennyire vannak tisztában a CSR fogalmával, jelentésével. Ezen felül kíváncsi voltam arra, honnan hallottak a témáról, miként vélekednek a társadalmi felelősségvállalás egyes területeiről, továbbá arra is, hogy milyen véleménnyel vannak a CSR tevékenység publikálásáról. Kérdéseimmel információt szeretnék gyűjteni arról, hogy a kitöltők hányad része ismeri és veszi igénybe a UPC szolgáltatásait, valamint, hogy mennyire vannak tisztában a UPC CSR tevékenységével.

Leírás
Kulcsszavak
vállalatok társadalmi felelőssége, CSR
Forrás