A tanulmányi eredmények kapcsolata a szocializációval, motivációval, Flow-élménnyel egy hazai oktatási központ Európai Uniós finanszírozásból megvalósuló, álláskeresőknek szervezett képzésein
Absztrakt
Az Európai Unió kiemelten foglalkozik az álláskeresők munkaerőpiaci értékének, elhelyezkedési esélyeinek növelésével.Számtalan képzést indítanak uniós forrásból. Ahhoz hogy meg tudjuk találni a megfelelő jelentkezőt először meg kell határozni, milyen tulajdonságokkal rendelkeznek azon hallgatók, akik sikeresek, illetve milyennel azok, akik nem az ilyen jellegű képzéseken. Hipotézisem szerint összefüggés van a szocializáció, a motivációs tényezők, a tanulási orientációk, stratégiák és szokások között, ezek befolyásolják az álláskeresőknek szervezett támogatott nyelvi képzéseken résztvevő felnőtt korú hallgatók tanulmányi eredményeit és ezekben jelentős különbségek fedezhetőek fel a nagyon jól és a kimondottan rosszul teljesítők között egy összehasonlítás után.