A ruhavásárlási attitűdök vizsgálata a 18 és 40 közötti korosztályban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témája a ruhavásárlással kapcsolatos attitűdök feltárása a 18-40 évesek körében. Azért választottam ezt a témát, mert érdeklődök a ruhák és a ruhák divatja iránt, és azt tapasztaltam, hogy hazánkban ezzel kapcsolatban nem sok kutatás készült még erről a hatalmas bevételeket generáló iparágról. A divat napról napra változik, ezáltal minden kutatás hasznos lehet a témával kapcsolatban. Az öltözködés az ember megjelenésével egy időben jött létre és folyamatos fejlődés, változás jellemzi az idő múlásával. A ruhák divatja maga elég széleskörű téma, mivel az életünk minden területén megfigyelhető és állandóan aktuális. Lehetővé teszi az emberek számára, hogy kialakítsák és mások számára megmutassák az énképüket, értékrendjüket. Befolyásoló szereppel is bír, meghatározza a kultúránkat, személyiségünket, fogyasztói/vásárlói szokásainkat, viselkedésünket, tehát elmondható, hogy egy összetett és bonyolult jelenségről van szó.

Leírás
Kulcsszavak
divat, fogyasztói magatartás
Forrás