A Facebook, mint kommunikációs eszköz az édesiparban, különös tekintettel a Szamosra
Absztrakt
Szakdolgozatomban a Facebook, mint kommunikációs eszköz hatását vizsgálom az édesiparban. Azért választottam ezt a témát, mert úgy gondolom napjainkban nagy szerepet tölt be az internet, amit a cégek és a vállalatok saját marketingjük kiépítése során kihasználhatnak.A marketing szinte az élet minden területén jelen van, ez alól tehát a legnépszerűbb közösségi felületek sem kivételek. Az édesipar szinte összes terméke megtalálható a közösségi oldalon, ahogy a csokoládé is, amely az egyik legkedveltebb mindennapi fogyasztási cikkünk. Szakdolgozatomban vizsgáltam az általános csokoládé fogyasztási szokásokat, közösségi oldalak általános használatát, majd ezeket az édesiparra, azon belül a Szamos Marcipán Kft.-re vetítettem le. A téma feldolgozása során kapott eredményekből számos következtetés levonható.