A Facebook online marketing eszközként történő használata a Trapézgarázs Kft. esetében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatom elkészítéséhez egy olyan témát választottam, amely ezt megelőzően is foglalkoztatott. A kutatásaim során nyitott voltam olyan ismeretek megszerzésére, amelyekkel eddig nem rendelkeztem. A téma szakirodalmi áttekintése és a gyakorlati kutatásaim során megismerhettem, hogy az online marketing és azon belül a Facebook hirdetések elkészítéshez mekkora háttértudás szükséges. Nem elég azt tudni, hogy melyik lépésnél mit kell beírni a különböző helyekre ahhoz, hogy sikeres hirdetésünk legyen. Fontosnak tartom azt, hogy tisztában legyek azzal, hogy milyen beállításnak, milyen következménye van és azzal, hogy ezt hogyan éri el a Facebook.

Leírás
Kulcsszavak
online marketing, Facebook
Forrás