Játékprogram írása: Ostábla

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az ostábla táblajáték megalkotása grafikus felülettel. Ezen belül a játék vezérelhető felhasználói oldalról, játszható egy gépi ellenfél ellen. A dolgozatban bemutatásra kerül több nyerési stratégiák is. Ezen nyerési stratégiák később össze is vannak hasonlítva egymással. Az összehasonlítás két gépi ellenféllel történik, aminek az eredményeit felhasználva egy statisztika lett készítve. Ezen statisztikák elemzése során nyilvánvalóvá válik a különböző stratégiák erőssége, gyengesége is. A dolgozatban a felhasznált programozási háttér is bemutatásra kerül, milyen technikák lettek felhasználva. Ezen tapasztalatokat felhasználva lett megalkotva a felhasználó ellen játszó végső, kellő kihívást nyújtó gépi ellenfél.

Leírás
Kulcsszavak
táblajáték, programozás, ostábla, játék programozás
Forrás