Borfogyasztási szokások a mai huszonévesek körében

Dátum
2007-07-19T11:36:45Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatban a mai fiatalok borfogyasztási szokásainak megismerése áll a középpontban. Kérdőíves felmérés alapján vontam le következtetést arról, hogy van e különbség a vásárlási magatartásban akkor, ha saját részre illetve ha ajándékozási céllal vesznek bort. Arra kerestem és kaptam választ, hogy mi alapján választ bort egy huszonéves, ha a fent említett két esetben kell szelektálnia a borok között. Milyen borokat szeret, hol vásárolja azokat, honnan tájékozódik erről a termékről, mennyit hajlandó fizetni érte és milyen alkalmakkor fogyasztja azt.

Leírás
Kulcsszavak
fogyasztói magatartás, régi és új fogyasztó, bor, borfogyasztás, vásárlás folyamata
Forrás