Autizmus spektrumzavarral élő gyermekek kommunikációjának fejlesztése az óvodában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat témája az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek kommunikációjának fejlesztése az óvodában. A témaválasztás motivációja, hogy bár óvodapedagógus szakon végzett évek alatt az egyetem adta lehetőségeknek köszönhetően volt szerencsénk belelátni az óvodai életbe, mindennapokba, abba viszont, hogy hogyan zajlik egy sajátos nevelési igényű gyermek nevelése az óvodában, nem kaptunk belátást.A kutatás célja elsősorban az volt, hogy az óvodapedagógusok szemszögéből kerüljenek megközelítésre az autizmussal élő gyermekek nevelése során adódó nehézségek és választ kapjunk arra, hogy Ők hogyan élik meg, és hogyan próbálják megkönnyíteni a mindennapjaikat gyógypedagógusi segítség mellett - amennyiben van – különös tekintettel a kommunikációs problémákra.

Leírás
Kulcsszavak
autizmus, spektrum zavar, kommunikáció, fejlesztés, óvodai nevelés
Forrás