Vásárlói döntések az online térben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A választott szakdolgozati témám a vásárlói döntések jellemzői az online térben. Azt mutatom be dolgozatomban, hogy az online kereskedésnek melyek a legjellegzetesebb trendjei és eszközei. Kiemelten foglalkozom a webáruházakkal és az azokon keresztül történő értékesítéssel. Bemutatom a legnagyobb webáruházakat és főbb jellemzőiket. Hipotéziseim szintén a webáruházakban történő vásárlásokhoz kapcsolódnak, arra keresve a választ, hogy melyek a legjellemzőbb mintázatai és jellemzői a webáruházban történő vásárlói döntéseknek. A megfogalmazott feltevéseim arra szolgálnak, hogy támpontot keressek arra vonatkozóan, hogyan lehet jó webáruházakat építeni, melyekben szívesen vásárolnak a fogyasztók. A kutatási téma aktualitását és fontosságát foglalom össze szakdolgozatom végén.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, online kereskedelem, webáruház
Forrás