Az influencer marketing lakossági megítélése

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomat napjaink egyik meghatározó témájáról az influencer marketingről és annak a lakossági megítéléséről írtam. Mivel manapság az internet életünk fontos részévé vált, és az influencer marketing robbanásszerűen terjed az egész világon, ezzel kapcsolatban mindenkinek vannak kérdései, illetve mindenki érdeklődik a téma iránt. Úgy gondolom ennek a témának a feltérképezése rengeteg hasznos információval jár, ahogyan rengeteg lehetőséget is rejt magában. Kutatásom során az volt a célom, illetve azokra a kérdésekre kerestem a választ, hogy az internet a terjedésének köszönhetően az emberek mindennapi életének részévé vált, az influencer marketing megjelenésével a magyar lakosság valóban tudatában van az influencer szó jelentésének, illetve a lakosság nagy arányban követi-e az influencereket. Végül pedig arra voltam kíváncsi, hogy hogyan vélekedik a lakosság az influencerekről, és igaz-e, hogy jelentős részük nem találja megbízhatónak a közösségi médiában megjelenő influencerek hirdetéseit.

Leírás
Kulcsszavak
Influencer marketing, Közösségi média, Internet
Forrás